vineri, 19 ianuarie 2007

CNC, ETC.

acest scandal nou în care lumea e dezbinată, şi se ceartă între ei, io personal aş renunţa la banii de la CNC şi aş face film cu alt suport pentru că oricâţi bani înghit, oricum publicul nu iartă, adică ignoră, adică nu se duce să mai vadă nimic, pentru că filmul românesc şi-a pierdut creditul şi premianţii de azi nu rezolvă problema comatozei cronice...iată o radiografie a scandalului care arde mocnit şi dezbinat (nimeni nu a formulat o dare în judecată), pe forumul Cinemagia, mai populist şi neaoş decât în alte părţi, da criticii au semnat o scrisoare pentru prima oară, am semnat şi io şi mi-a apărut numele greşit, Alin Dudu Dumbravă (în Observator Cultural), o să se uite ăştia şi o să râdă, mă aştept să ne întâlnim pe strasse şi să aud, “semnai şi tu, Dudule, hmmm?”… mai e şi petiţia publică a ale cărei semnături s-au rărit acum, după cum scrie la gazetă, peste 2000 de semnături, adică, numai 2000 ? http://www.petitiononline.com/prcnc/în loc să o văd pe Helen Mirren drept regina Angliei m-am gândit că mă va distra un film de “băieţi" aşa că am făcut greşeala şi m-am uitat la THE LAST DROP
to be contd….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu