duminică, 28 ianuarie 2007

Eaten Alive (1977) aka Death Trap

aka Crocodilul mortii

+CULT MOVIES #1

pe 25 ianuarie a fost ziua lui Tobe Hooper, un alt master of horror (v. Carpenter), mă chinuiam să văd de trei zile dar cad jos şi adorm, capodopera de exploitation EATEN ALIVE, aka DEATH TRAP, adică le crocodile de la mort/// in 1976. Finalmenete am făcut serial /trei episoade), dar am dat şi înapoi pe DVD, aşa că am văzut unele scene de mai multe ori. Goodie, goodie !!! Chestia cu crocodilul a fost o încercare de awareness sale post Jaws, alfel e un film paroxistic, ultra-rar, mega-cult, de un prost gust incredibil, (atât de over the top e), care de fapt mă chinuiam să-l văd de 20 de ani (mersi, Ndugu şi La mulţi ani). Nenică, ce-a făcut Tobe cu sunetul, şi contrar lui TCM (pentru neofiţi Texas Chainsaw Massacre), al doilea film e one of a kind. Şi a citat Tarantino din el, faza cu My name is Buck (un tânăr Robert Englund pre-Freddy). Şi cu Willam Finney (Fantoma paradisului, Brian De Palma, dah !), Mel Ferrer (what?) şi Marilyn Burns din TCM. Iar Neville Brand în rolul uber-psycho-ului cositor şi gator-friendly Judd ar fi trebuit să ia un premiu, cred că Billy Bob Thornton îl imită în Sling Blade, iar rolul lui e asemănător cu al lui Joe Spinell în Maniac.

3 1/2 din 5, adica 7 din 10 !
*am scos din postul original cronicheta la filmul lui Tobe Hopper, sa fie de sine statatoare cu ocazia funesta a disparitiei lui William Finney, 14 aprilie 2012 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu