vineri, 4 mai 2007

Double Aldrich

2 mai 2007
ma "ocup" de mult de Bob Aldrich, acest mega-auteur, cinic, punkist, mega-saboteur... de la All the Marbles, s-ar putea ca ultimul lui film sa fie si primul pe care l-am vazut, dat la video prin mijlocul anilor '80, sau sa fi fost Dirty Dozen, cred ca mai degraba All the Marbles. Se intimpla sa fie nascut si in aciasi zi ceu mine, sau eu in aceiasi zi cu el. La fel ca si Don Siegel dar ma aproape de Anthony Mann,a facut tranzitia genurilor, desi e renumit doar pentru war movies si westernuri.

ieri noapte, adica cum am sarbatorit ziua de unu mai dupa ce n-am putut sa ma uit la serialul The Prisoner (sunet decalat, thanks Andrei ca tine dvd-urile alea degeaba)...am bagat un double bill, filmele pe care le-a facut unul dupa altul, in studiourile lui (Aldrich studios), pe care a reusit sa le faca si sa devin independent, datoriat succesului urias cu Dirty Dozen, si pe care le-a pierdut apoi, pt. ca toate au fost flopuri. A inceput cu The Legend of Lylah Clare si apoi cu The Killing of Sister George (ambele de negasit) si a continuat cu un alt tip de Dirty Dozen, anume:

Too Late the Hero 1970

faza de la trivia m-a abatut, adică filmul a rulat cu Sfirsit diferit in fiecare tara (UK, US), cu un supravietuitor diferit (SPOILER: eu l-am vazut cu Michael Caine surviving)

Paranteza> si ma gindeam la alt film de razboi cu Michael Caine care mi-a placut mult si bang, a doua zi aflu ca a aparut pe dvd, se numeste play dirty (andre de toth, 1968), si l-am vazut de la tv, fullscreen si ele e mega-lat. so now, to produce.

The Grissom Gang, 1971 după James Hadley Chase, No Orchids fro Mrs. Blandish, roman din 1939...filmat în Anglia după război...

cu Kim Darby şi Scott Wilson, care deja e typecast din In Cold Blood si revelatia e TONY MUSANTE, shi Ralph Waite daca stai sa ma intrebi pe mine...

de la Bonnie and Clyde la Thieves Like Us cu trecere prin Bloody Mama a lui Corman dar pe mine m-a dus gindul la Honeymoon Killers si Boxcar Bertha

-will return (und i did), just post it ka dupa aia iar murea in fasha....saw on 1-2 mai 2007....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu