joi, 31 mai 2007

sa mai tragem putin apa (part deux)

30 mai 2007
mi se pare uluitor ca s-a dat amploare acestei cioace, pt/ ca altfel nu pot s-o numesc, momentul in care cineva incepe sa fie banuit de ceva nici nu mai conteaza ca e sau nu vinovat...

si realitatea tv si Tvr-ul au pus botul si au inceput sa ceara declaratii, marturii, etc, cind de fapt este vorba de frustrarea si invidia unui individ care ar trebui pedepsit pentru calomniere...inca o data, nu au nimic in comun proiectele...absolut nimic...povesti cu avorturi s-au scris tone....azi ...si hbo s-a grabit sa dea o declaratie cu toate ca n-avea de ce...e o poveste de filme gen Caimanul lui Moretti...



Mihu:

"
Nu incerc sa confisc subiectul avorturilor ceausiste, dar
:"

si chiar nu cred ca nu a auzit de filmul lui Mungiu pina ce a luat palme D'or, faptul ca a lovit abia atunci arata clar cit de mare e lovitauar sub centura...

dixit Chirilov (si el in juriu)

"
Acuzaţiile sint lipsite de acoperire, pentru că cele două poveşti în cauză sint cum nu se poate mai diferite. Fiecare funcţionează foarte bine în felul ei, nu se exclud una pe alta, ci se completeaza. Controversa iscata e tipic românească."




imi pare rau ca am riciit si eu, in loc sa scriu de BUG al lui Freidkin, care a iesit in State, sau de proiectia la Cruising...enfin...case closed(t). am tras apa si s-a dus....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu