marți, 12 iunie 2007

my 15 seconds of fame with Alice cooper

11 iunie 2007
ok, TIff went great. si aseara depresie si anxietate la intarea in Bucuresti, Gara de Nord pe post de hell. Si azi la 4 interviul meu cu Alice Cooper, aminat o saptamina dupa dta cind trebuuia sa se faca si n-a sunat telefonul. SDea sta nu-mi plac mie interviurile telefonice. N-am mai facut decit unul, cu Romero, la AC, dar acolo n-au fost probleme.Asa ca m-am stresat pentru azi. Si la 4 fix a sunat telefonul. private number. Apas pe buton. Nu aud nimic. Apoi se intrerupe. Ma sterez. Inchid geamul sa fie liniste. M-am pus in mood, ascultind Easy Action, un album de-al lui din 1969. Suna telefonul din nou. iara apas, iara nimic. Zbang, imi creste tensiounea brusc. Astept. Suna telefonu a treia oara. Apas cu grija, parca e de portelan si eu King Kong,. O voce in engleza. Hi, this is Alan ? /yes./ I am Brian. / Are you ready ?/ Yes, (was born ready, vroiam sa-i zic). Let'em put Alice on the line for you. / Great. / Zbang. Deodata se aude mai de la departare. Hi, this is Alin. / Hi. How are You ? / Fine. Are you in LA. ?/ no, Iwe're in Brazil? ah, great, beacause I thought, it's six a.m. in La and I don't think zou're so early...BIP BIp BIP...se aude si nimic. S-a intrerupt. mai astept putin, desi dupa calculele mele e o problemea de liant, el e in Brazilia, Brian probabil in State si eu in Romania. Asa ca sun PR/ul care-mi spune ca-i pare rau si ca trimite mail. Wow. imi dau seama ca nu m-am stersat eu degeaba. Si ca acum citeva luni, in iarna, inainte de vreo idee de Bestival, cind am visat ca m-am intilnit cu Alice intr-o cladire moderna si ca-mi dadea interviu dar era ceva ciudat si apoi a disparut, nu era un simplu vis ci o premonitie. OK. Cut the story short. Cel mai scurt interviu din viata mea, si poate din istorie. Dar, hey, macar am primit un apel din Brazil....

In secunda urmatore a venit un mail. E cineva interesat sa faca un interviu cu Steven Segal ? Cred ca ma descurc mai bine cu interviurile din lumea filmului decit cu cele din showbizul muzical. Cum era vorba, Showbiz da multi. Da, asa i-au zis si lui Peter O'Toole. "Third time's a charm".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu