joi, 24 iulie 2008

m-etallica

i-am vazut in 1991 la primul meu mega-rock (erau beti), nu eram in tara in 1999, nu am bilet in 2008, si o sa si ploua, what can be worse ?
plus parerea lui Lebowski despre ei...

it fuckin rained, and rained, like its no tomorrow, am baut enshpe mii de beri, am gasit bilet din accident in sectorul B cu platit dublu pret, i wanted to be metal militia but can't push your luck into 1984, met the past: BB (Bebe), my exgirlfriend which i got her tix to metallica in 1999, me being in New York, my actual and probably former gf gone, my possible (cute kid) dancing the night away, my friends not here,...too many expensice fuckin beers -small ones too-and finally a stupid midnite run to Brafly, a small vodka, BB's nephew Metallica fan, Nora 12 years old, home at 2 am and played MAIDEN "somewhere back in time", alone and lonely in the dark (and post-rain), metallica-a bunch of fuckin assholes, dar nu mai mari decit cei care s-au ferit de ploaie si n-au venit la concert

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu