luni, 29 iunie 2009

Rock the City (Queensryche, Saga, Limp B.)

shi a fost Queensryche, into the eyes of a stranger, pe ploaie, la Arene, la un an dupa Mindcrime...cu intro Saga, cu riffuri cool, de progres, are de Spinal tap si voalist muschiulos gen eric Adams-Tata-, cu bere Holsten but who gave a fuck cind aveai concursuri guitar hero de la Jack Daniel's, ??? am cistigat o muzicutza cool dar am ajuns acasa fara ea, o avea-o taximetristul sau am pierdut-o in ploaie (another Rainy night ...without you)..., am plecat dupa prima piesa Limp Biskit (My Generation ) fiindca urmeaza o saptamina grea de rock si nu ma intereseaza his generation, mai exact nu mai aveam bani de jack d si nici cine sa-mi imprumute, sau au vrut sa ma crute ol' Brasov blue eyes...
ca m-au last turist fetele de la promotie...cu guitar playing, brelocuri, insigne, etc, s-au dus pe jack and coke si into the eyes of a stranger...
si am avion dimineata pentru CHICKENFOOT...Avenida revolution la Olympia...TBC...




but lookie here over the rainbow si Geoff Tate cu palarie de Wiz si Jacko...














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu