miercuri, 3 martie 2010

Micmacs à tire-larigot (2009)

Micmacs e un film foarte special, revenirea lui Jean-Pierre Jeunet dupa 5 ani de la Une dimanche des Financailles. ca un gateau (praji in francais, mai mult tort), despre un micmacs (Danny Boon, care stiu ca e grand vedete chez les c'htis, dar eu nu l-am prea vazut in rien), cu un glonte in cap, care vrea sa se razbune pe doi fabricanti de armamentAndré Dussollier si Nicolas Marié). Participa un grup de loseri care recupereaza obiecte, vceva gen galeria din Mystery Men, de la Jean-Pierre Marielle, la Yolande Moreau(de la Delepine si Kervern), Julie Ferrier (contorsionista) si Dominique Pinon.
cu niste rapeluri la filme o ingeniozitate si virtuozitate magnifica, de la The Big Sleep si muzica lui Max Steiner alte rappeluri cinematografice post-moderniste (care includ afisajele stradale cu chiar titlul filmului)


am intelels ca nimeni nu a fost impresionat de film, nici in Franta, nici aiurea. Am ratat vizionarea de presa asa ca m-am dus al AFI, la Cinema City si am fost singurul spectator al acestui film care in primul weekend a facut gen 550 de intrari. Gee, stiam eu ca nu le plac filmele frantuzesti, dar chiar asa !!! De la regizorul lui Amelie ???? rushinos....

3 1/2 din 5, 7 din 10 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu