vineri, 9 iulie 2010

Transporterul (three times lucky) & Piedone (him too)

am vazut si eu Transporter 3 ! Wow ! Si desi scrie pe imdb ca s-a filmat in Romania, mai jos de Budapesta n-au fost ! Uzina Besson l-a luat pe Oliver Megaton (La Sirene Rouge, Exit) -adevaratul Megatron ! sa regizeze, as fi zis sa coregrafieze, dar e tot Corey Yuen...bad guy excelent Robert Knepper, care inca n-a avut parte de filmul sau yet (ce bine i-ar fi stat pe post de Timothy Olinphant in Die Hard IV), Statham e chul ("I am not the Gay"), ma oftic ca nu l-am vazut la cinema, poate ca traseul est-european mi-a placut, dar vazusem degeaba cele 2 parti dinainte in sala, cu totul degeaba (in afara de Shu Qui), si cind am vazut afisul imens la Cannes 08 pe Grand Hotel m-am gindit ca o sa fine un gunoi. In plus nu stiam cine e ala care seamana cu Robert John Burke :), anume Knepper, ca nu am urmarit Prison Break. Cit despre fata ucraineanca, Natalia Rudakova, deh, as fi preferat-o pe Olga Kurylenko, dar Besson a descoperit-o pe asta pistruiata si accentul e fun. Bonus, Jeroen Kraebbe, tatic ministru !
cind se da Frank pe bicicleta prin fabrica pe Iggy and the Stooges, "I just Wanna Be Your Dog" chiar m-am distrat, anyway-s, un vin chilean ajuta. Cind Audi-ul sare pe tren, wow ! m-am gindit la Van Damme in Derailed, cu motocicleta pe tren, cum a fost el depasit, si la filmuletzele BMW (in primul film Frank conducea un BMW, dar de la doilea Audi a dat mai mult lozz, so...)

in fine, dupa batai utramegatronice m-am regalat si cu finalul la Piedone Africanul (1978), tot al treilea din seria Flatfoot, pe care nu l-am mai vazut de prin '83, cu Bodo si Caputo, si comisarul Rizzo fara arma, Bud Spencer. Gran finale animalier, cu mierla africana, pe muzica lui Guido & Maurizio De Angelis (voce: Oliver Onions).

Cind eram la scoala primara ne jucam cu inelele de la cravata de pionier de-a diamantele din film.
dupa asta Eric Robets in Star 80 e No Fun....Bogdanovich should agree...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu