sâmbătă, 1 ianuarie 2011

3D

am avut o discutie telefonica cu AC referitor la filmele 3 D si cele care sunt fake-uri cele din post-procesare. Pentru ca in afara de Avatar si de Tron numai animatiile au fost real D, 3 d sau imax 3d, a, da si Saw 3d. Da nu l-am vazut. Asha, si Resident Evil Afterlife. Asta l-am vazut, schpritz de vara cu bajetzii, Zombie Kenny si Relik. Au mai fost Street Dance si Jackass 3d, dar skip la amindoua.
Alice in Wonderland a fost facut in post, dar ok, nu asa jenant ca deja renumitul Clash of the Titans. Asa ca am dat un ochi sa vad exact care filme anume sunt in 3 d. real d, etc, si am vazut ca de exemplu, anul asta si Piratii 4 si Transformers 3 au fost filmate in Real D. Stiam deja de Men in Black 3 si de Hugo Cabret al lui Scorsese. Lista intreaga a productiilor 3 D all time o gasiti aici
si daca vreti sa vedeti un 3d bun mergeti la Tron (cu soundtrack excelent de Daft Punk). Dar Real D are numai o sala de la mall vitan, cinema pro si parca Oradea.
in tehnologia lui Cameron va iesi in februarie Sanctum, un horror produs de el, gen cave dar in Real D. Om vedea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu