vineri, 10 iunie 2011

TIFF #10: ZFR # 1

stiu ca suna cifrat dar insemana Zilele Filmului Romanesc nr. 1. Anume party la Taverna cu atitia straini pe care-i tot vad pe la toate festivalurile, incit m-am intrebat unde sunt ? Dar Gradina mi-e familara si barul la fel. Am ales vodca Eristoff to be my poison, nu de alta dar stomacul si vremea nu era pre grozave.
Am ajuns la Cluj pe ploaie, am avut un trip chul alaturi de Kim, editor si driver extraordinare, pe muzici diverse de la Yeah, Yeah yeahs, la Tributul Ramones in care am discutat de ce a murit Punkul agresiv si s-a ajuns la Green Day si Offspring, cu Rob Zombie si White Zombie (in avanpremiera concertului pe care trebuie sa-l vad la Viena pe 20 iunie). Ok. back to TIFF. Se dadeau Balanta in retrospectiva Pintilie si Marfa si banii la 10 ani de la premiera. ma vad cu Kenny la o cafea si o prima vodca mica (Wyborova). Aflu ce filme da, si ce filme nu. Dupa taverna ne-am dus cu totii la party-ul obisnuit HBO la Diesel. Nebunie mare, inghesuiala, aglomeratie, cozi la bautura. Jos nu se putea sta, si sus era neincapator. Cordon de fete de la HBO, care ne-au dat bratari, galbene. Vodca tonic, vodca apple. Lume ca la balamuc. Marcel Iures, in premiera la TIFF (joaca in filmul de debut al lui Lucian Georgescu), Mitulestii, George Pistereanu cu ochelari a la Cary Grant, Ada Condeescu, Monica Birladeanu, CTP-ul, Jay Weissberg, Calin Netzer, Cristi Puiu, Giurgiu & Chirilov. Am obosit la un moment dat. Am trecut pe roze. Nu mergea. Conversatiile au inceput sa fie din ce in ce mai zgomotoase si minimaliste. Cab to hotel. fade out.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu