marți, 13 decembrie 2011

Kevin Costner & Modern West in Bucuresti !

Am fost. a cintat. am vazut. M-am inghesuit cu toate vip-urile si vip-uletele prezente.
asa cum am banuit a fost de fapt wrap party la The Hatfields & The McCoys, pe care l-a filmat aici din septembrie pina acum.

A venit cu toata trupa (plus frumoasa Sara Beck), au fost bilete (nr foarte limitat-100), invitatii si bratari (pt cei de la Castel & crew). Nu stiu ce a scris presa dar au fost cam 300 de oameni. Dar nu au fost doar oameni, au fost si fembotzi, si blonde de Bamboo, si in general cei care nu prea calca la concerte pentru muzica :>
am tras niste clipulete (mai sunt 2 pe You Tube):

prima piesa

in clipul asta se vede Powers Boothe in backstage stinga !

cronica completa pe hbo.ro !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu