duminică, 22 aprilie 2012

Jack is 75 ! LMA !

I'm the motherfuckin'shorepatrol, motherfucker !
hey but hey (cum zicea Dennis Hopper)!: Jack Nicholson a implinit 75 de ani ! despre el si ziua lui am scris pe blog every year around the clock sub eticheta Jack ! iar ieri ma tot framintam, ca stiam ca e ziua cuiva, dar nu-mi venea, stiam ca e cineva apropiat :) si am revazut The Fortune (1974), despre care am scris in articolul despre filmele lui Jack pe dvd (aparut prima data in altitudini): You don't Know Jack ! and it's getting better all the time ! hey,
LMA Jack si sanatate ! Nu stiu daca mai fumezi, but if so...good luck (ca de-aia nu mai aveai voce pe comentariul la Passanger :() Ultimul film al lui Jack (unde apare pret de cam 10 min, hai 15...) a fost How Do You Know ? (cronica mea aici), in 2010, are un proiect in dezvoltare cu Warren Beatty, dar nu stiu daca se va intimpla.... mai deunazi te-am sarba-u-torit la B-est cu Shining, "echipa" B-est 08 iti ureaza la multi ani !
Nick Nick Nick-Indians !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu