vineri, 12 octombrie 2012

Sitges 45: Come Out and Play !

filmul lui Makinov, un presonaj misterios, la fel ca Banksy sau Buckethead, bielorus ! care zice-se a filmat mascat si a facut tot (montaj, filmare, scenariu, productie, regie),



Come Out and Play (Juego de niños en espanol), este remake-ul la clasicul spaniol ¿Quién puede matar a un niño? din 1976, pe care spre rusinea mea il am acasa de mult dar n-am apucat sa-l vad :(. poate acum. Un twist la Lord of the Flies, filmat intr-un satuc din Mexic si dedicat la final "martirilor de la Stalingrad", cea mai ciudata si cheeky dedicatie pe film de la Antichristul lui Lars von Trier (cum am conchis cu AC). Vinesssa Shaw, gravida in luna 7-a si Ebon Moss-Bachrach, sotul ei grijuliu sau nu destul :(, in vacanta in Mexic, se duc cu barca pe o insulita, unde in mod misterios toti adultii au disparut si au ramas copiii, dintr'un motiv destul de simplu de : atmosfera inegala, de la Lucio Fulci Zombi si italienestile cu canibali, la stingacii cu cadre puse in post in relanti, cu calitate video mai slaba), si cu aplauze maxime in sala la momentele in care sotul ia atitudine...
in competitia oficiala, dupa ce a avut premiera la Fantasic Fest in septembrie...
2 1/2 din 5, 5 din 10

Un comentariu:

  1. Mi-a placut suspansul pana la un moment dat cand..a devenit ridicol.Nu are substanta, n-am invatat nimic din plotul asta sau inspirat in vre-un fel.Dezamagire maxima.

    RăspundețiȘtergere