marți, 4 iunie 2013

C 66: The Apprenticeship of Duddy Kravitz

The Apprenticeship of Duddy Kravitz e un clasic canadian din 1974, mult in spiritul primelor filme de Scosese (Who's That KNOCKING AT MY DOOR), Coppola (You're A Big Boy Now) si Brian de Palma (Greetings, Hi, Mom), un coming-of-age, cu nuantele evreiesti de rigoare, dupa romanul lui Mordecai Richler. Regizorul, Ted Kotcheff are 82 de ani si unul din regizorii ignorati, nestiuti sau subestimati. Daca ar fi doar pentru Wake in Fright (1971) si First Blood (1978, primul Rambo), si ar fi suficient.
intreg filmul e pe youtube aici:

Prezentarea de la Cannes Classics de pe 22 mai i-a adus pe Croazeta pe Ted Kotcheff si pe Duddy Kravitz insusi, Richard Dreyfuss, inainte sa joace la Spielberg et co (Dreyfuss a prezentat la Cinema de la Plage JAWS, pe care l-am vazut anul trecut la Cannes in aniversarea Universal, acum si cu Spielberg de fata). L-am cunoscut pe Dreyfuss cind am fost in Kazahstan la Eurasia si am vorbit cu el, a iesit un articol numit R.Dreyfuss si femeile cazace, care ar trebui republicat pe undeva :)
De data asta m-am amuzat sa pozez umbre la Sala Bunel.



dar am filmat prezentarea cu speech-ul lui Ted Kotcheff

si a lui Richard Dreyfuss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu